Lahendused

Ühenda ACF väljaga

Kuidas me aitame Business Central probleeme lahendada?

Kuna siin all on üsna põhjalik kraam, siis tuleb esialgu selgeks rääkida, et kuidas siin navigeerida ja kuhu saab üldse välja jõuda.

Kui Business Centralis profiili konfigureerimist takistavad probleemid, kuvatakse kasutajale veateade ja ta ei saa profiili konfigureerimist käivitada. Konfigureerimise käivitamisel laaditakse ja koostatakse kõik kohandamiskirjed. Kui üks neist kirjetest põhjustab kompileerimisvea, ei saa profiili konfigureerimist alustada.

Sümptomid

Kasutaja näeb järgmist tõrketeadet "Vabandust, midagi läks valesti ja isikupärastamist ei saanud alustada. Proovige hiljem uuesti või võtke ühendust oma süsteemiadministraatoriga."

Resolutsioon

Üürniku administraatorina saate probleemi leevendamiseks teha järgmist. Allolevad sammud kirjeldavad, kuidas eemaldada vigadega profiili konfiguratsioonid või teise võimalusena eksportida profiil ja lahendada koodiprobleemid.

Jälgi meid siin:
starchevron-down