Lahendused

Ühenda ACF väljaga

Kuidas me aitame Business Central probleeme lahendada?

Kuna siin all on üsna põhjalik kraam, siis tuleb esialgu selgeks rääkida, et kuidas siin navigeerida ja kuhu saab üldse välja jõuda.

Kui äriprotsess võtab oodatust kauem aega, saab teie administraator kasutada protsessi hetktõmmise salvestamiseks Business Centrali toimivusprofiili lehte, mida mõnikord nimetatakse ka kliendisiseseks toimivusprofiiliks. Salvestamise ajal jälgib profiili koostaja kõiki protsessiga seotud rakendusi. Nende hulka kuuluvad Microsofti esimese osapoole rakendused, nagu põhirakendus ja süsteemirakendus, ning kõik teie installitud kolmanda osapoole rakendused, näiteks AppSource'i rakendused või rentnikupõhised laiendused (PTE-d). Kui tuvastate, kus kinnijäämine on, saate õige tugiorganisatsiooni poole pöörduda või kui teil on ettevõttesisesed arendajad, saate probleemi ise lahendada.

Jälgi meid siin:
starchevron-down