Äritarkvara arendus on kliendile vajalike funktsionaalsuste lisamine olemasolevale või evitatavale NAV lahendusele. NAVi avatud olemuse tõttu on võimalik süsteemi kohandada pea iga äriprotsessi vajaduse jaoks. Toetame oma kliente ka spetsiaaltarkvaraga. Iga ettevõte on erinev ja omanäoline. Seetõttu ei sobi kõigile valmis tarakavarlahendused. Vastavalt ettevõtte äriprotsessidele on thiti vajalik luua nn rätseplahendus – tarkvara, mis ühendaks kliendi äriprotsessides kasutatavate seadmete/tarkvara NAViga. Ikka selleks, et klient saaks kõik vajalikud toimingud teha ühes keskkonnas, hoida kokku ressursse ja pakkuda omakorda enda klientidele parimaid teenuseid/tooteid. Rätseplahendused on küll kallimad, kuid teatud olukordades ainuõige valik.
Pakume oma klientidele sellistes olukordades tuge ja lahendusi. Aitame välja selgitada vastavalt äriprotsessidele tema spetsiifilised vajadused tarkvarale, loome sobiva lahenduse, koolitame kasutajaid ja toetame klienti selle edaspidises elutsüklis. Meie eesmärk erilahenduste loomisel on teha kliendiga tihedat koostööd vahendajateta, mis tagab parima tulemuse. Peame oluliseks lahenduste loomise vaheetappides testimist ja klientide poolset tagasisidet, et viia võimalikud muudatused ellu kohe ja vältida tehtud töö ümber muutmist.
Kõike seda võimaldab meie ettevõtte suurus – oleme piisavalt väikesed, et läheneda kliendile personaalselt ja reageerida kiiresti jättes kõrvale vahelülid, mis oluliselt suurendavad projektide ajakulu. Oleme loonud mitmeid edukalt toimivaid tarkvaralhendusi seal hulgas skannerlahendus, veebipõhine tööaja raporteerimise lahendus, lõppkliendile garantiilehendus – klient saab tooteid tagasi anda läbi veebilehe. Rätseplahendused on teatud olukordades ja ettevõtetes parim lahendus. Seda tõestab meie klientide rahulolu.